Багацька, Катерина Володимирівна2014-06-192014-06-192014Багацька, К. В. Ідентифікація факторів створення вартості на підприємствах харчової промисловості / К. В. Багацька // Економіка ринкових відносин. - 2014. - № 12. - С. 70-74.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15358В статті досліджено основні фактори утворення ринкової вартості підприємствами в системі ринкових відносин. Виявлено специфічні фактори впливу на ринкову вартість для підприємств харчової промисловості. Запропоновані заходи щодо управління виявленими факторами. The article investigates a main enterprise value drivers in the market economy system. Specificated impacts on the market value for the food industry. Proposed measures to control the identified factors.uk-UKринкова вартістьmarket valueфактори вартостіvalue driversнеосяжні фактори створення вартостіintangible value driversкафедра фінансівІдентифікація факторів створення вартості на підприємствах харчової промисловостіArticle