Матвєєв, Володимир Володимирович2015-05-292015-05-292014Матвєєв, В. В. Система понять, які характеризують конкурентний стан підприємства / В. В. Матвєєв // Інтелект ХХІ. – К. : НТУУ «КПІ», 2014. – № 2. – С. 55-62.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20902У статті проаналізовано зміст та взаємозв’язки основних понять, які характеризують конкурентний стан підприємства. Констатовано, що взаємозв’язок категорій теорії конкуренції можна описати як складну відкриту систему факторів, які пов'язані та взаємодіють між собою відповідно до цілей підприємства в конкретних умовах управління ними. In the article, going is analyzed near the content and relations between main terms describing firm's competitive status are analyzed. Stated that the relationship between the theory of competition categories can be described as a complex open system factors that are involved and interact with each other in accordance with the objectives of the enterprise in a particular management.uk-UKконкурентний потенціалконкурентна політикаконкурентна стратегіяконкурентна перевагаконкурентоспроможністьконкурентостійкістьконкурентна позиціяcompetitive potentialcompetition policycompetitive strategycompetitive advantagecompetitivenesscompetitiveness stabilitycompetitive positioncompetitive statusкафедра економіки праці та менеджментуСистема понять, які характеризують конкурентний стан підприємстваArticle