Жовковська, Тетяна Тарасівна2014-04-042014-04-042010Жовковська, Т. Т. Розвиток підприємств з виробництва продовольчих товарів на основі формування споживчого попиту : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Жовковська Тетяна Тарасівна ; НУХТ. – Київ, 2010. – 19 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13657В дисертаційній роботі досліджувались теоретико-методичні засади розвитку підприємств харчової промисловості на основі формування споживчого попиту. На основі узагальнення існуючих методичних підходів щодо оцінки факторів впливу на формування споживчого попиту та індивідуальне споживання визначено класифікаційні ознаки та запропоновано класифікацію впливу на формування потреб та споживчого попиту. The thesis has dealt with the research and study of theoretical and tutorial principles of development of food industry enterprises on the basis of consumer demand creation.розвиток підприємстваспоживчий попитстратегічне управліннямаркетингdevelopment of enterprisesconsumer demandstrategic managementmarketingРозвиток підприємств з виробництва продовольчих товарів на основі формування споживчого попиту