Закревська, Людмила Миколаївна2014-03-172014-03-172007Закревська, Л. М. Вплив розміру підприємства кондитерської промисловості України на рівень його конкурентоспроможності / Л. М. Закревська // Проблеми економіки в умовах сталого розвитку : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. — К.: НУХТ, 2007. — С. 58.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13170За допомогою використання методу аналітичного групування з рівновеликими інтервалами в роботі було досліджено залежність розміру підприємства від даного коефіцієнта. Доведено, що найбільшу конкурентоспроможність мають великі підприємства. By using the analytical method of grouping with equal intervals in the work was to investigate the dependence on company size of the coefficient. Proved that the most competitive with larger firms.uk-UKмалі підприємстваsmall enterprisesтоварністьmarketabilityконкурентоспроможність підприємствcompetitiveness of enterprisesкафедра економіки і праваВплив розміру підприємства кондитерської промисловості України на рівень його конкурентоспроможностіOther