Стороженко, З.Турчина (Побережна), Марія Петрівна2014-11-182014-11-182014Стороженко, З. Теоретичні засади поняття конкурентних стратегій підприємства / З. Стороженко, М. Побережна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 95-96.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18470У ХХ столітті чітко прослідковується загострення конкурентної боротьби на вітчизняних та міжнародних ринках збуту, що зумовило необхідність в посиленні стратегічного напрямку діяльності організації. Усе це призвело до того, що підприємства в своїй стратегічній діяльності почали приділяти значну увагу конкурентним стратегіям, які вони розробляли на основі своїх конкурентних переваг і недоліків конкурентів, тим самим забезпечуючи конкурентоспроможність підприємства. In the ХХ century evident competition at the domestic and international markets, resulting in the need to strengthen the strategic direction of the organization. All this has meant that companies in their strategic activities began to pay increasing attention to competitive strategies that are developed on the basis of their competitive strengths and weaknesses of competitors, thereby ensuring competitiveness.uk-UKтеоретичні засадипідприємствапоняття конкурентних стратегійtheoretical basisconcept of competitive strategiescompanyкафедра економіки праці та менеджментуТеоретичні засади поняття конкурентних стратегій підприємстваOther