Звягінцева, О. Б.2022-01-042022-01-042011Звягінцева, О. Б. Дослідження впливу культури споживання населення України та Українського Причорномор’я на механізм розробки комплексу маркетингу харчових підприємств / О. Б. Звягінцева // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 39. – С. 40–45.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36871В роботі проведено дослідження впливу культурних сил макросередовища маркетингу України та Українського Причорномор'я на розробку та застосування маркетингових заходів на підприємствах харчової промисловості цих регіонів.otherкультураповедінка споживачівмаркетингове макросередовищеculturemarketing macroenvironmentbehaviour of the consumersДослідження впливу культури споживання населення України та Українського Причорномор’я на механізм розробки комплексу маркетингу харчових підприємствArticle