Бєлова, Тетяна Геннадіївна2024-06-032024-06-032023Бєлова, Т. Г. Методичні та прикладні аспекти дослідження маркетингової активності споживачів / Т. Г. Бєлова // Глобальні зміни розвитку суспільства на зламі тисячоліть : кол. монографія. – Харків : Новий курс, 2023. – С. 190–225.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43294У розділі монографії розглянуто сутність маркетингової активності споживачів. Наведено та охарактеризовано показники, які характеризують маркетингову активність споживачів. Окреслено етапи, за якими аналізується маркетингова активність споживачів. Описано процес сегментування споживачів та визначення цільового ринку. Доведено необхідність вибору привабливих ринкових сегментів. Обгрунтовано чинники внутрішнього впливу на споживчий вибір. Висвітлено чинники зовнішнього впливу на вибір споживача. Наведено алгоритм дослідження впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на формування споживчих переваг. Показано методику визначення емоційного стану та його зв’язку з різними елементами маркетингової діяльності. Продемонстровано етапи дослідження вражень покупців та їхнього впливу на споживчу активність, а також визначення рівня задоволеності покупкою. Описано процес вивчення профілю споживачів продукції відповідно до базових моделейThe essence of consumer marketing activity is considered in the section of the monograph. The indicators that characterize the marketing activity of consumers are presented and characterized. The stages by which the marketing activity of consumers is analyzed are outlined. The process of segmenting consumers and defining the target market is described. The necessity of choosing attractive market segments has been proved. The factors of internal influence on consumer choice are substantiated. The factors of external influence on the consumer's choice are highlighted. An algorithm for studying the influence of internal and external environmental factors on the formation of consumer preferences is given. The method of determining the emotional state and its connection with various elements of marketing activity is shown. The stages of researching the impressions of buyers and their influence on consumer activity, as well as determining the level of satisfaction with the purchase, are demonstrated. The process of studying the profile of product consumers according to basic models is describedukповедінка споживачівмаркетингова активність споживачівсегментування споживачівспоживчі перевагиемоційний станрівень задоволеностіпрофіль споживачівconsumer behaviorconsumer marketing activityconsumer segmentationconsumer preferencesemotional conditionsatisfaction levelconsumer profileкафедра маркетингуМетодичні та прикладні аспекти дослідження маркетингової активності споживачівBook chapterhttps://orcid.org/0000-0002-5829-8060