Павлов, Валерій Лук’янович2013-06-272013-06-272009Павлов, В. Л. Вища школа: дійсно трансформація чи незначні зміни? / В. Л. Павлов // Нові технології навчання : науково методичний збірник. – 2009. – спец. вип. - С. 24-27.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8531Аналізується специфіка функціонування вищої школи в Україні після на-буття державою незалежності. Особлива увага звертається на організаційну сторону цього процесу та наслідки запровадження вимог Болонської системи. The article analyzed the specific functioning of higher education in Ukraine since independence. Particular attention is drawn to the organizational aspect of the process and the consequences of implementing the requirements of the Bologna system.вища школаосвітастандарти освітиякість освітитрансформаціяБолонський процесhigh schooleducationeducation standardsquality of educationtransformationBologna processкафедра гуманітарних дисциплінВища школа: дійсно трансформація чи незначні зміни?Article