Івасенко, Анастасія ОлександрівнаПогуда (Шиян), Наталія Вікторівна2017-06-232017-06-232017Івасенко, А. Підвищення конкурентоспроможності суб’єктів туристичного ринку засобами маркетингу / Н. Погуда, А. Івасенко // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства в ХХІ столітті : матеріали 83 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 5–6 квітня 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. - Ч. 3. – С. 350.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25675uk-UKконкурентноспроможністьтуристичний ринокзасоби маркетингуcompetitivenesstourism marketmeans of marketingкафедра туристичного та готельного бізнесуПідвищення конкурентоспроможності суб’єктів туристичного ринку засобами маркетингуThesis