Капінус, Лариса ВасилівнаГулька, Вікторія ІгорівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2021-02-032021-02-032019https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32500В статті розглянуто переваги використання маркетингових технологій інтернет-магазинів на онлайн-ринку та з’ясовано базові причини, які пришвидшують розвиток онлайн-покупок. Визначено стратегічні цілі роздрібних підприємств у віртуальному просторі. Вивчено основні маркетингові інструменти, які допомагають збільшувати точки дотику з цільовою аудиторією, аналізувати поведінку користувачів сайту з продажу товарів. Розкрито сутність спеціальних сервісів для визначення сегментів користувачів інтернет-магазинів, а також необхідність програмного забезпечення та порталів для аналізу конкурентів. Зосереджено увагу на таргетинговій, медійній та нативній рекламі, а також на SEO-оптимізації, що допомагає просувати сайт та формувати контент. Узагальнено можливості розвитку інтернет-магазинів, які ефективно використовують технології електронного мерчандайзингу та smm-просування. З’ясовано, що однакова увага до кожного маркетингового інструменту та грамотне і комплексне їх використання відкривають широкі можливості для розвитку бізнесу на онлайн-ринку.otherонлайн-ринокмаркетингові технологіїінтернет-маркетингконтентінтернет-магазинonline-marketmarketing technologiesinternet-marketingcontente-shopкафедра маркетингуМаркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринкуArticle