Гарастовська, Альона ВікторівнаПєтухова, Ольга Михайлівна2022-11-082022-11-082022Гарастовська, А. В. SWOT-аналіз як основа формування маркетингових стратприємсегій / А. В. Гарастовська, О. М. Пєтухова // Проблеми управління та економіки підтв у сучасних умовах : матеріали ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 20-21 квітня 2022 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2022. – С. 12–14https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/38683Описано застосування SWOT-аналізу для формування маркетингових стратегій. Акцентовано увагу на його завданнях та значенні для формування успішних маркетингових стратегій розвитку на довгострокову перспективу з визначенням наявних конкурентних переваг. Наведено алгоритм проведення SWOT-аналізу, зазначено його переваги та недоліки. The application of SWOT analysis for the formation of marketing strategies is described. Attention is focused on its tasks and importance for the formation of successful marketing strategies for long-term development with the determination of existing competitive advantages.otherкафедра маркетингуSWOT-аналізстратегіястратегічне управліннямаркетингові стратегіїSWOT analysisstrategystrategic managementmarketing strategiesSWOT-аналіз як основа формування маркетингових стратегійOther