Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2019-12-042019-12-042019Ткачук, С. В. Стратегічні напрями формування індивідуального іміджу у ритейл-бізнесі / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20–21 листопада 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 51–52.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30462Розглядаються стратегічні альтернативи формування індивідуального іміджу ритейлера, зокрема на прикладах ритейлерів, що діють на українському ринку. Strategic alternatives to forming an individual image of a retailer are considered, in particular on examples of retailers operating in the Ukrainian market.uk-UKритейл-бізнесритейл-сервісіндивідуальний імідж ритейлераretail businessretail serviceindividual image of the retailerкафедра маркетингуСтратегічні напрями формування індивідуального іміджу у ритейл-бізнесіThesis