Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаролєтова, Тетяна Андріївна2022-01-282022-01-282021Крайнюченко, О. Ф. Впровадження ефективних товарних стратегій на підприємстві / О. Ф. Крайнюченко, Т. А. Старолєтова // Stredoevropsky vestnik pro vedu a vyzkum : Central European Journal for Sciencе and Research. – Praha : Publishing house Education and Science, 2021. – № 12 (76).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36979У статті розглядаються питання формування та впровадження товарної стратегії на підприємстві. Розглянуто сутність, класифікацію та процеси розроблення понять ‟стратегія інновації”, ‟стратегія варіації” та ‟стратегія елімінації”. Визначено місце товарних стратегій в загальній стратегії підприємства, окреслені проблемні моменти формування товарної стратегії.otherтоварна стратегіяваріація товаруінновація товаруелімінація товарутоварна політикапідприємствоelimination of goodsproduct policyenterpriseкафедра маркетингуВпровадження ефективних товарних стратегій на підприємствіArticle