Окопна, Яна Володимирівна2014-03-212014-03-212010Окопна, Я. В. Лінгводидактичний підхід в моделі професійно орієнтовна-ного навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування з використанням електронних засобів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської / Я. В. Окопна // Проблеми викладання іноземних мов у немовному вищому навчальному закладі : Всеукр. наук.-практич. конф., Київ, 18 березня 2010 р. – К. : НАУ-друк, 2010. – С. 167-169.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13323Статтю присвячено лінгводидактичному підходу в моделі професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування з використанням електронних засобів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської. The article is devoted to Linguodidactical approach to model professionally oriented dialogue speech training of future specialists in service sphere with the using of electronic tools in the study of German as a second foreign language after English.uk-UKдіалогічне мовленняділова грастуденти другого курсунемовний вищий навчальний закладdialogical speechrole playsecond year studentsкафедра іноземних мов професійного спрямуванняЛінгводидактичний підхід в моделі професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування з використанням електронних засобів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної після англійськоїArticle