Соломянюк, Наталія Миколаївна2013-09-162013-09-162012Соломянюк, Н. М. Маркетингове планування в теорії життєвого циклу / Н. М. Соломянюк // Ринкова природа інституційних трансформацій сучасних економічних систем: матеріали ІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (IC YESS 2013). : Чернівці. - 2012. – Ч. 2. - С. 252-253.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9685Інформаційна база щодо життєвого циклу підприємства забезпечує можливість ефективного маркетингового планування з розумінням стратегії його розвитку. An informative base in relation to the life cycle of enterprise provides possibility the effective marketing planning with understanding strategy of his development.маркетингове плануванняmarketing planningжиттєвий циклlife cycleкафедра маркетингуМаркетингове планування в теорії життєвого циклуThesis