П'янкова, Оксана Василівна2012-09-192012-09-192011П’янкова, О. В. Криза: загроза чи можливість для брендів? / О. В. П’янкова // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури : збірник наукових праць НАУ. - Вип. 31. - К, 2011. - С. 185-189.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2745В статті досліджено вплив кризових явищ на розвиток брендів продуктів харчування та напоїв, проаналізовано зміни у споживчій поведінці та ставленні до брендів, виявлено основні тенденції коригування брендової структури українського ринку, розглянуто антикризові заходи брендингу підприємств харчової промисловості.The paper investigates the impact of the crisis on the development of brands of food and beverages, reflects changes in consumer behavior and attitudes to brands, the basic trend adjustment brand structure of the Ukrainian market, branding is considered anti-crisis measures of the food industry.otherкафедра економіки праці та менеджментубрендbrandбрендингкризаспоживанняbrandingcrisisconsumptionКриза: загроза чи можливість для брендів?Article