Грудецька, ЮліяМельник, Людмила Вікторівна2018-06-232018-06-232018Грудецька, Ю. Підвищення збутової політики підприємства туризму на основі інтернет-маркетингу / Ю. Грудецька, Л. В. Мельник // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 483.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27698Досліджено компоненти інтрент-маркетингу для підвищення збутової політики в туризмі. Исследовано компоненты интернет-маркетинга для повышения сбытовой политике в туризме. Investigate the components of an intranet marketing to increase marketing policy in tourism.збутова політикатуризмінтернет-маркетингtourismsales policyкафедра туристичного та готельного бізнесуinternet marketingПідвищення збутової політики підприємства туризму на основі інтернет-маркетингуOther