Роботько, Анастасія ЮріївнаЧорна, Анастасія Іванівна2019-04-222019-04-222019Роботько, А. Маркетингові дослідження споживчих переваг під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям / А. Роботько, А. Чорна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : 85 ювілейна міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 11-12 квітня 2019 р. – 2019. - Ч. 1. - С. 146https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29050Проведено дослідження споживчих переваг і чинників, що впливають на вибір споживача методом анкетного опитування. Як інструментарій для проведення досліджень використовували розроблену анкету. The research of consumer preferences and factors influencing the choice of the consumer by the method of questionnaire survey was conducted. As a tool for research, the developed questionnaire was used.uk-UKїстівне покриттямаркетингові дослідженняспоживчі перевагиedible coatingMarketing researchesconsumer benefitsкафедра експертизи харчових продуктівМаркетингові дослідження споживчих переваг під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттямThesis