Роганова, Ганна ОлександрівнаЯрина, Валентина Валеріївна2019-06-252019-06-252019Роганова, Г. О. Оцінка інвестиційної привабливості кондитерських підприємств / Г. О. Роганова, В. В. Ярина // East European Scientific Journal, 2019. – № 5( 45). Р. 10. – C. 62–65.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29904Summary. The research subject is confectionary enterprises investment attraction evaluation in Ukraine as a re- quired prerequisite of the further increase of their competitiveness level. One of the most burning issues is detection and identification of factors influencing the investment attraction and selection of its evaluation and optimization method. A review of modern Ukrainian methods and foreign evaluation methods of investment attraction of business entities is conducted. The main characteristics of investment attraction evaluation method are defined by the indexes (IAE–1, IAE–2, IAE–3). According to this methodology the investment targets are the following: 1) investment with a view to receive a profit from financial and operational activities (IAE–1); 2) with the purpose of the investment object further sale (IAE– 2); 3) with the purpose of vertical or horizontal business integration (IAE–3). On the grounds of the conducted calculations it should be stated that the researched six confectionary enterprises occupy the leading market positions and were not investment attractive during 2013-2017 from all the evaluation posi- tions according to IAE-1, IAE-2, IAE-3 indexes. Анотація. Об’єктом дослідження є інвестиційна привабливість підприємств кондитерської промисловості України як необхідна передумова подальшого підвищення рівня їх конкурентоспроможності. Одним з найбільш проблемних місць є виявлення та ідентифікація факторів, що впливають на інвестиційну привабливість, та вибір методу її оцінки та оптимізації. Проведено огляд існуючих сучасних вітчизняних методів та зарубіжних спосо- бів оцінки інвестиційної привабливості суб’єктів підприємницької діяльності. Визначено основні характерис- тики методу оцінки інвестиційної привабливості за допомогою індексів (IAE–1, IAE–2, IAE–3). Цілями інвесту- вання за такою методикою є: 1) інвестування з точки зору отримання доходів від фінансово-господарської дія- льності (IAE–1); 2) з метою подальшого продажу об`єкта інвестування (IAE–2); 3) з метою вертикальної або горизонтальної інтеграції бізнесу (IAE–3). На підставі здійснених розрахунків слід констатувати, що на цей час шість досліджуваних кондитерських підприємств, що займають лідируючі позиції на ринку виробництва кон- дитерських виробів, не є інвестиційно привабливими протягом 2013-2017 років з усіх позиції оцінки за індек- сами IAE-1, IAE-2, IAE-3.uk-UKінвестиціїінвестиційна привабливістьіндекскондитерські підприємствахарчова промисловістьinvestmentsinvestment attractionindexconfectionary enterprisefood industryфінансиfinanceкафедра фінансівОцінка інвестиційної привабливості кондитерських підприємствArticle