Бєлова, Тетяна Геннадіївна2014-04-232014-04-232010Бєлова, Т. Г. Маркетингові дослідження : конспект лекцій для студентів за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання / Т. Г. Бєлова. - К.: НУХТ, 2010. – 131 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14132У конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.otherмаркетингові дослідженняінформаційне забезпеченнядослідження ринкудослідження конкурентного середовищадослідження конкурентівдослідження споживачівдослідження фірмиmarket researchinformation provisionmarket Researchstudy of the competitive environmentresearch competitionconsumer researchresearch firmsкафедра маркетингуМаркетингові дослідженняBook chapter