Капінус, Лариса ВасилівнаСологуб, Олена Петрівна2012-12-282012-12-282006Капінус, Л. В. SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства / Л. В. Капінус, О. П. Сологуб // Тези доповідей і виступів ІІІ Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів і молодих учених, Донецьк, 2006. – Донецьк : ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2006. – С. 58-59.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5148otherSWOT-аналізSWOT-анализSWOT-analysisмаркетингова політика підприємствамаркетинговая политика предприятияmarketing policy enterpriseкафедра маркетингуSWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємстваThesis