Сологуб, Юрій ІвановичКвач, Ольга Юріївна2024-10-212024-10-212022Сологуб, Ю. І. Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства / Ю. І. Сологуб, О. Ю. Квач // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 88-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, квітень–травень 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – Ч. 3. – С. 208.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45077У сучасних умовах розвитку економіки України однією з умов стійкого функціонування і ефективної діяльності туристичного підприємств є їх здатність до здійснення рекламної політики. При відповідній організації, рекламна діяльність сприяє встановленню ділових контактів виробників із споживачами, що є об'єктивною основою для розширення виробництва і вдосконалення всіх процесів діяльності підприємства.In the modern conditions of development of the economy of Ukraine, one of the conditions for sustainable functioning and effective activity of tourist enterprises is their ability to implement advertising policy. With appropriate organization, advertising activity contributes to the establishment of business contacts between manufacturers and consumers, which is an objective basis for expanding production and improving all processes of the enterprise.ukкафедра туристичного та готельного бізнесурекламауправліннятуристичне підприємствоadvertisingmanagementtourist enterpriseУправління рекламною діяльністю туристичного підприємстваThesishttps://orcid.org/0000-0002-6965-5887