Яненко, Лариса Петрівна2012-09-272012-09-272011Яненко, Л. П. Проблеми лінгвокогнітивних досліджень навчального процесу сучасного інженера / Л. П. Яненко // Актуальні проблеми філології, американські та британські студії : ІV Міжнародна науково-практична конференція, 6-8 квітня 2011р. - Т. 2. - С. 273-274.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3056Сучасні досягнення когнітивної лінгвістики дозволяють робити спроби застосування фреймових моделей і особливостей менталітету студентів для покращення методик навчання іноземним мовам. Показано, що фреймова когнітивна модель – це формалізація акту формування концептуальної структури певних знань.Modern achievements of cognitive linguistics try to use frame models and the feature soft hementality of students to improve the methods of teaching foreign languages. It is shown that frame cognitive modelis a formalization of the act forming the conceptual structure of certain knowledge.otherкогнітивна лінгвістикапроблеми навчального процесу інженеріввивчення іноземних мовкогнітивна модельфреймова модельменталітетcognitive linguisticsproblems of educational process of engineersforeign language studycognitive modelframe modelframe modelmentalityкафедра іноземних мов професійного спрямуванняПроблеми лінгвокогнітивних досліджень навчального процесу сучасного інженераArticle