Kravtsov, Sergiy2017-04-272017-04-272017Kravtsov S.S. Internal marketing management in Ukrainian chained-brand hotels / S.S. Kravtsov // Integration of Business Structures: Strategies and Technologies: Proceedings of International Scientific-Practical Conference, 24 February 2017. – Part II. – Tbilisi, Georgia : Baltija Publishing, 2017. – P. 25–28.978-9934-8643-3-9https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25163The purpose of this scientific research is clarification of the level of importance of the internal marketing activity in chained-brand hotels and recognizing of the effectiveness of the internal marketing functioning in these enterprises. Метою даного наукового дослідження є з'ясування рівня важливості внутрішньої маркетингової діяльності в мережевих готелях та визначення ефективності внутрішнього маркетингу для функціонування цих підприємств.eninternal marketingchained-brand hotelsinternal marketing programвнутрішній маркетингмережеві готеліпрограма з внутрішнього маркетингукафедра туристичного та готельного бізнесуInternal marketing management in Ukrainian chained-brand hotelsThesis