Стеценко, Вікторія Анатоліївна2015-06-152015-06-152015Стеценко, В. А. Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємства / В. А. Стеценко // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 62-64.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21110Розвиток підприємства є необхідною передумовою його успішного функціонування в конкурентному середовищі. З метою забезпечення постійного розвитку здійснюється управління основними показниками ефективності його функціонування. The development of enterprises is a prerequisite for its successful functioning in a competitive environment. In order to ensure continuous development manages key performance indicators for its functioning.otherвитратиконкурентоспроможністьмаркетингcostscompetitivenessmarketingкафедра економіки праці та менеджментуДіагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємства