Еш, Світлана Миколаївна2012-11-122012-11-122012Еш, С. М. Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання / С. М. Еш // Вища школа. - 2012. - № 3. – С. 84-91.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3621Визначається роль відкритого заняття у вищому навчальному закладі як форма контролю процесу навчання. Розглядаються види відкритих занять, вимоги до їх проведення та критерії, за якими їх оцінюють; надаються рекомендації до проведення відкритого заняття у формі традиційної лекції.The role of demonstration lesson at higher educational establishment as a form of monitorinq academic process is beinq determined. The types of demonstration lessons, the demands made on then, and criteria by which they should be estimated are beinq considered; the recommendations are made as to conductinq a demonstration lesson in the form of traditional lecture.otherвідкрите заняттяконтроль процесу навчаннякритерії оцінювання відкритих занятьпедагогічні технологіїdemonstration lessonmonitorinq academic processcriteria by which they should be estimatedpedagogic technologysкафедра фінансівВідкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчанняArticle