Смірнова, Лілія АнатоліївнаСоловйова, Юлія Євгеніївна2020-06-252020-06-252019Смірнова, Л. Концепція іміджу харчового підприємства та його роль у роботі закладу / Л. Смірнова, Ю. Є. Соловйова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. – С. 204.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31712У тезах доповідей був розглянутий імідж підприємства ТОВ «Близнюки Камікадзе», який за форматом є «speak-easy» баром «Бармен Диктат». На конкретних прикладах був проаналізований фірмовий стиль закладу харчової індустрії та запропоновані шляхи його покращення.кафедра маркетингурекламна діяльністьхарчова промисловістьфірмовий стильіміджлоготипadvertising activitiescorporate identityimagelogotypefood industryКонцепція іміджу харчового підприємства та його роль у роботі закладуThesis