Чередніченко, Галина АнатоліївнаЗеліковська, Олена ОлександрівнаБондаренко, Юлія Вікторівна2013-07-042013-07-042012Чередніченко, Г. А. Особливості підготовки студентів економічних спеціальностей / Г. А. Чередніченко, О. О. Зеліковська, Ю. Бондаренко // Електронне фахове видання «Теорія та методика управління освітою». – 2012. – Вип. № 9. – 14 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8923Професійна підготовка майбутнього економіста – педагогічний процес, результатом якого є формування професійної компетентності майбутнього економіста, що є важливою характеристикою діяльності фахівця, його інтегративною якість, синтезом професійних компетенцій та особистісних професійно важливих якостей. Компоненти професійної компетентності фахівців-економістів включають такі компетенції: операційну, комунікативну, інформаційну, міжкультурну. Міжкультурна компетенція є одним з системоутворюючих чинників професійної компетентності економістів. Professional training of prospective economists is a pedagogical process which results in developing their professional competency. Professional competency of the students majoring in Economics is an important characteristics of their activity, integrative quality which is the synthesis of professional competences and idividual professionally-oriented qualities. The components of such competency are: operational, communicative, informative, intercultural. The intercultural competence that is one of system-based factors of prospective economists' professional competency is of utmost importance.otherміжкультурна компетенціяпідготовка економістів у ВНЗпрофесійна компетентністьtraining of economists in higher educational establishmentsprofessional competencyintercultural competenceкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїкафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробівОсобливості підготовки студентів економічних спеціальностейArticle