Драган, Олена Іванівна2013-12-232013-12-232013Драган, О. І. Складові організаційної культури підприємства / О. І. Драган // Електронне фахове видання «Економіка. Управління. Інновації». – 2013. - № 2 (10). - https://nbuv.gov.ua/j-pdf/eui_2013_2_24.pdfhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12336В статті розглядаються складові, що формують організаційну культуру в умовах інформаційного комунікативного середовища. Сучасним підприємствам для забезпечення конкурентоспроможності продукції необхідні нові знання, технології, інновації, творчий пошук і креативність працівників. Тому, високоефективна організаційна культура підприємства повинна бути взаємопов’язаною з інноваційною культурою, інтелектуальною культурою і культурою особистості. The article discusses the components that form the organizational culture in the information communication environment. Today's businesses to ensure the competitiveness of products requires new knowledge, technology, innovation, creativity and creative people. Therefore, high performance organizational culture of the company is to be interconnected with an innovative culture, intellectual culture, and culture.otherпідприємствоінноваційний розвитокорганізаційна культураінноваційна культураінтелектуальна культураenterpriseinnovation developmentorganizational cultureinnovative cultureintellectual cultureкафедра економіки праці та менеджментуСкладові організаційної культури підприємстваArticle