Карпюк, Ольга Анатоліївна2021-03-242021-03-242013Карпюк, О. А. Маркетинг інтелектуального капіталу / О. А. Карпюк // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2013. – № 53. – С. 186–193.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/33076У статті зроблено спробу аналізу понятійного апарату термінів «маркетинг знань», «маркетинг інтелектуального капіталу» та їх складових елементів. Розглянуто методи оцінки інтелектуального капіталу компанії, сформовано комплекс маркетингу для сфери освіти як з позиції продавця, так і споживача. In the article attempted to analyze concept vehicle of terms «marketing knowledge», «marketing intellectual capital» and their components. The methods of assessment intellectual capital of the company are considered, a marketing complex is formed for the sphere of education both from position of salesman and user.othermarketing of intellectual capitalmarketing knowledge and education complex marketingmarketing of organizational capitalmarketing of consumer capitalmethods of assessment of intellectual capitalметоди оцінки інтелектуального капіталумаркетинг інтелектуального капіталумаркетинг знань і освітикомплекс маркетингумаркетинг організаційного капіталумаркетинг споживацького капіталуМаркетинг інтелектуального капіталуArticle