П'янкова, Оксана Василівна2015-04-032015-04-032015П’янкова, О. В. Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу / О. В. П’янкова // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 184-185.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20083Актуальним залишається перетворення процесу надання послуги на взаємовідносини між споживачем та суб’єктом туристичного та готельно- ресторанного бізнесу. Адже саме лояльність є ідентифікатором ступеню бажання споживача розвивати стосунки зі «своїм» оператором ринку послуг. Remains topical transform the delivery of services to the relationship between consumers and business and tourist hotel and restaurant business. After all, loyalty identifying the degree of consumer desire to develop relationships with "their" market operator services.otherлояльністьспоживачресторанний бізнесloyaltyconsumerrestaurant businessкафедра економіки праці та менеджментуГрупи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесуOther