Strashynska, LarysaStrashynskyi, Volodymyr2024-06-212024-06-212024Strashynskа, L. Buying behavior of consumers in social networks: motives and performance indicators / L. Strashynskа, V. Strashynskyi // Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 21–24 травня 2024 р., м. Київ. – Київ : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2024. – С. 81–82.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43561The essence of the motives of the purchasing behavior of consumers in social networks has been determined. Their classification and main characteristics are given. A set of indicators for studying the effectiveness of marketing behavior of an enterprise in social networks is substantiatedВизначено сутність мотивів купівельної поведінки споживачів у соціальних мережах. Наведено їх класифікацію та основні характеристики. Обґрунтовано сукупність показників вивчення результативності маркетингової поведінки підприємства в соціальних мережахuksocial networkspurchasing behaviorconsumer demandonline shoppingonline shoppingonline storesкафедра маркетингусоціальні мережікупівельна поведінкаспоживчий попитон-лайн покупкиінтернет-магазиниBuying behavior of consumers in social networks: motives and performance indicatorsThesishttps://orcid.org/0000-0002-5345-0609