Шатковська, Галина Іванівна2021-08-062021-08-062013Шатковська, Г. І. Інновації, фактори і умови переходу до нової освітньої парадигми / Г. І. Шатковська // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. – 2013. – Вип. 19. С. 131–134.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/34956Розглянуто та проаналізовано проблеми становлення нової освітньої парадигми, яка має відповідати сучасним реаліям і викликам постіндустріального суспільства. Констатовано, що освіта відіграє надзвичайну роль у забезпеченні потреб інноваційного розвитку держави; освітні інновації та інноваційні технології; єдність освіти і науки.otherосвітні інноваціїкомпетентнісний підхідєдність освіти і наукиінноваційні технологіїосвітня парадигмаeducational innovationsinnovative technologiesunity of education and scienceeducational paradigmcompetence approachкафедра фізики та професійної безпекиІнновації, фактори і умови переходу до нової освітньої парадигмиArticle