Дука, Дарія МиколаївнаКутас, Олена Олександрівна2015-07-062015-07-062015Дука, Д. М. Розроблення раціональних схем просування продукції як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства / Д. М. Дука, О. О. Кутас // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 81-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2015 р. – Київ : НУХТ, 2015. – Ч. 3. – 474 с. – С. 54–55.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21557Незалежно від структури системи реалізації товару, кожна організація повинна вирішувати проблеми просування своїх товарів на ринку. І найважливішого значення просування набуває при наявності конкуренції з боку інших виробників подібних товарів. Regardless of structure of the system of realization of commodity, every organization must work out the problems of advancement of the commodities at the market. And advancement acquires a major value at presence of competition from the side of other producers of similar commodities.uk-UKпросування продукціїсхема просуванняконкурентоспроможність підприємствакомунікаціїadvancement of productschart of advancementcompetitiveness of enterprisecommunicationsкафедра економіки праці та менеджментуРозроблення раціональних схем просування продукції як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємстваThesis