Науменко, Наталія Валентинівна2012-04-012012-04-012012Науменко, Н. В. Семантика рекламного повідомлення у поезії Ігоря Сєверянина / Н. В. Науменко // Актуальні проблеми слов’янської філології : Міжвуз. зб. наук. статей. – Бердянськ : БДПУ, 2012. – Вип. ХХVІ. – С. 219-228.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/640У статті розглядаються особливості рекламного повідомлення, інтерпретованого в ліричному творі. Показано, що однією з концептуальних рис індивідуального стилю поета-егофутуриста Ігоря Сєверянина є введення реалій довкілля у «рекламний» контекст, виражений у специфічній мові, інтонаціях заклику та запрошення, яскравій образності.In article features the advertising message, interpreted in the lyrical work. It is shown that one of the conceptual features of individual style Ego-Futurists poet Igor Syeveryanyna enter the realities of the environment in the "advertising" context, expressed in a specific language, intonations call and invitation, colorful imagery.uk-UKрекламасимволікапоезія Срібного вікутворчість Ігоря Сєверянинафутуризмдетальadvertisingsymbolicspoetry silver agework of Igor Syeveryanfuturismdetailкафедра гуманітарних дисциплінСемантика рекламного повідомлення в поезії Ігоря СєверянинаArticle