Гузій, Н. В.Шестакова, Т. В.Крижова (Венглюк), Юлія Петрівна2013-12-032013-12-032013Гузій, Н. В. Виховання й самовиховання майбутніх фахівців як сучасні пріоритети професійної освіти / Н. В. Гузій, Т. В. Шестакова, Ю. П. Крижова // Виховна робота у вищому навчальному закладі – невід’ємна складова підготовки висококваліфікованих фахівців: традиції та новаторство : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції. - К.: НУХТ, 2013. - С. 76-77.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11764Професійне виховання як цілеспрямований процес розвитку особистості майбутнього фахівця через його включення у базову культуру, соціальні відносини і процес творчої самореалізації має забезпечити розширення його духовних і професійних потреб та інтересів, збагачення професійної культури, формування його творчої індивідуальності. Professional education as a purposeful process of development of future specialist through its inclusion in the basic culture, social relations and the process of self-actualization is to ensure the expansion of its spiritual and professional needs and interests of professional enrichment culture, the formation of his artistic personality.otherкультураіндивідуальністьособистістьфахівціосвітаcultureindividualitypersonalityspecialistseducationкафедра технології м’яса і м’ясних продуктівВиховання й самовиховання майбутніх фахівців як сучасні пріоритети професійної освітиOther