Клещук, Олексій ОлеговичШутюк, Віталій Володимирович2024-12-092024Клещук, О. О. Вплив кольору харчових подуктів на вибір споживача / О. О. Клещук, В. В. Шутюк // Інноваційні технології розвитку харчових виробництв та ресторанної індустрії: наукові пошуки молоді : тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 07 листопада 2024 р. – Харків, 2024. – С. 120.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45994Зовнішній вигляд кожного продукту зазвичай є першою характеристикою, яку може виявити споживач. Колір їжі створює певне очікування до харчового продукту. Додавання барвників може бути корисним, оскільки, з одного боку, харчові продукти можуть втратити або змінити свій початковий колір під час виробництва чи зберігання. Використання природніх барвників може відкрити для харчових підприємств, рестораторів і роздрібних торговців нові ідеї щодо продуктів, страв, розміщення та рекламних акцій.The appearance of any product is usually the first characteristic that a consumer can notice. The color of food creates a certain expectation for the food product. Adding coloring can be useful because, on the one hand, foods can lose or change their original color during production or storage. The use of natural coloring can open up new ideas for food businesses, restaurateurs and retailers regarding products, dishes, placement and promotions.ukкафедра технології консервуванняхарчові барвникихарчові продуктивиробництвоfood coloringfoodmanufacturingВплив кольору харчових подуктів на вибір споживачаThesishttps://orcid.org/0000-0002-6480-5890