Чугаєва, Наталія Юріївна2012-05-302012-05-302011Чугаєва Н. Ю. Ефективність роботи педагога-наставника як основа формування творчої особистості студента // Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; за ред. С. Д. Максименка. – Т. ХІІ. Психологія творчості. – Випуск 13. – К., 2011. – С. 462–469.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1115У статті висвітлено розроблену автором типологію наставників студентів в залежності від показників ефективності їх соціалізуючої діяльності. Виявлено значущі розбіжності між відповідними групами педагогів-наставників за показниками їх важливих для освітньо-виховної роботи якостей. Обґрунтовано створення психологічного портрету ефективного наставника як відображення психологічних якостей педагогів першої групи. Визначено необхідність участі педагогів-наставників у педагогічній творчості для уособлення ними у професійній діяльності психологічного портрету ефективного педагога-наставника, з метою стимулювання ними процесу формування творчої особистості студента.otherпедагогічна творчістьпедагог-наставникпсихологічний портрет ефективного наставникатворча особистістьтворчий підхідпедагогическое творчествопсихологический портрет эффективного наставникатворческая личностьтворческий подходпедагог-наставникpedagogical creationteacher-tutorpsychological portrait of an effective tutorcreative personalitycreative approachкафедра гуманітарних дисциплінЕфективність роботи педагога-наставника як основа формування творчої особистості студентаArticle