Samorodova, SvitlanaYurchuk, Lyudmila2015-11-232015-11-232015Samorodova, S. Italian wine tourism development in the global space / S. Samorodova, L. Yurchuk // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – Київ : НУХТ, 2015. – C. 320–322.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21813Wine tourism is a growing industry which characterizes the vacations of millions of people every year, can have a major impact on employment and dentity of the regions in which it takes place. It is also becoming a significant element of the marketing strategy for many wine producers and their representative bodies. Винний туризм є розвивається галуззю, яка характеризує канікул мільйони людей щороку, може мати серйозний вплив на зайнятість і dentity з регіонів, в яких це відбувається. Це також стає значним елемент маркетингової стратегії для багатьох виробників вина і їх представників.otherwine tourismgrowing industryglobal spaceзростаюча індустріяглобальний простірвинний туризмкафедра іноземних мов професійного спрямуванняItalian wine tourism development in the global spaceOther