Розумей, Світлана БорисівнаКапінус, Лариса ВасилівнаСкригун, Наталія Петрівна2013-11-192013-11-192004Розумей, С. Б. Оптимізація каналів розподілу та її вплив на підвищення продуктивності підприємства / С. Б. Розумей, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. - К.: КНЕУ, 2004. – Спец. вип. Сучасні проблеми теорії і практики маркетингу. - С. 273-284.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11465В роботі запропоновано методичний підхід щодо визначення продуктивності використання ресурсів одного каналу в порівнянні з іншим або для порівняння результатів продаж одного товару з результатами продажів іншого в конкретному каналі за допомогою АВС-аналізу. Такий підхід дає можливість управляти кожним типом каналів розподілу та підвищувати продуктивності збутової системи та підприємства в цілому. The article presents a methodical approach to the determination of the efficiency of resource channel use over another or to compare the results of the sale of one product with another sales results in a specific channel using ABC analysis. This approach makes it possible to manage each type of distribution channels and increase productivity distribution system and the whole enterprise.uk-UKпродуктивність підприємствазбут товарівкритерії вибору учасника каналу розподілуАВС-аналізperformancesales of goodscriteria for the selection of distribution channelABC analysisкафедра маркетингуОптимізація каналів розподілу та її вплив на підвищення продуктивності підприємстваArticle