Попович, Валентин Мар’яновичСкригун, Наталія Петрівна2023-04-122023-04-122022Попович, В. М. Digital маркетинг як ефективний механізм стимулювання збуту / В. М. Попович, Н. П. Скригун // Innovations and prospects of world science : proceedings of the 6th International scientific and practical conference, February 2-4, 2022. – Perfect Publishing. Vancouver, Canada, 2022. – Pp. 984-986https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40106Визначено функції Digital-маркетингу як ефективного механізму стимулювання збуту з урахуванням сучасних тенденцій ринку та вимог до сучасного підприємства. Досліджено випадки та найбільш актуальні методики впровадження Digital маркетингу щодо діяльності фірм, його переваги над традиційними маркетинговими методами просування. The functions of digital marketing as an effective sales promotion mechanism are defined, taking into account modern market trends and requirements for a modern enterprise. Cases and the most relevant methods of implementation of Digital marketing in relation to the activities of companies, its advantages over traditional marketing methods of promotion have been studied.otherкафедра маркетингумаркетингdigital-маркетингстимулювання збутупросуванняmarketingdigital marketingsales promotionpromotionDigital маркетинг як ефективний механізм стимулювання збутуThesis