Труш, Юлія Леонідівна2014-02-242014-02-242013Труш, Ю. Л. Оцінка конкурентоспроможності продукції та вплив якості продукції на підвищення її рівня / Ю. Л. Труш // XXIV Міжнародний Колоквіум Інституту CEDIMES : збірник тез доповідей, 28 жовтня. – 3 листопада 2013 р. – К.: НУХТ, 2013. - С. 64.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12728Для оцінки конкурентоспроможності продукції важливо розуміти, що на сучасному ринку покупець здебільшого намагається купувати не товари як такі, а весь комплекс пов’язаних з ними послуг, важливих для покупця, так як останній оцінює конкурентоспроможність з власних, вигідних для нього, але значно менш вигідних для виробника позицій. Enterprise efficiency and competitiveness is becoming popular nowadays. It is of high importance to master clearly essential characteristics, efficiency assessment, and competitiveness of an enterprise. It is currently topical to be able to define general methodology of how to determine enterprise efficiency, to know its classification characteristics, criteria, and areas of competitiveness assessment to take an advantageous position in the market.otherпокупецьринокконкурентоспроможністьпродукціяоцінкаprofitabilityproductscompetitivenessenterpriseкафедра економіки і праваОцінка конкурентоспроможності продукції та вплив якості продукції на підвищення її рівняThesis