Розумей, Світлана БорисівнаСкригун, Наталія ПетрівнаКапінус, Лариса Василівна2020-04-022020-04-022013Розумей, С. Б. Визначення стратегії управління діяльністю менеджерів зі збуту як напрям підвищення маркетингового потенціалу підприємства / С. Б. Розумей, Н.П. Скригун, Л. В. Капінус // Наукові засади формування та використання економічного потенціалу : монографія /за заг. ред. В. Я. Швеця, В. М. Соловйова. – Черкаси : Черкаський нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, 2013. – С. 113-126.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30963Досліджено концептуальні засади щодо оцінювання економічного потенціалу, формування організаційної структури механізму підвищення економічного потенціалу, використання інформаційних та соціальних ресурсів при розробці стратегії ефективного управління економічним потенціалом на рівні підприємств, регіонів, країн. Запропоновано новітні підходи щодо визначення шляхів підвищення використання економічного потенціалу на макро-, мезо- та мікрорівнях, регулювання сталого розвитку на основі активізації механізмів формування та використання економічного потенціалу, формування шляхів подолання кризового стану. The conceptual foundations for evaluating the economic potential, the formation mechanism of the organizational structure enhance the economic potential of information and social resources in the effective management strategies development and economic potential at the level of the enterprises, regions, countries. A new approach to identify ways of improving the use of the economic potential of the macro, meso and micro levels, regulation of sustainable development through the activation mechanisms of formation and use of the economic potential, the formation of the ways to overcome the crisis.менеджер зі збутулояльність менеджераефективністьsales managerloyalty managereffectivenessкафедра фінансівкафедра маркетингуВизначення стратегії управління діяльністю менеджерів зі збуту як напрям підвищення маркетингового потенціалу підприємстваBook