Грюндей, Д.2022-01-062022-01-062011Грюндей, Д. Дослідження соціокультурного середовища підприємств громадського харчування Литви / Д. Грюндей // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 39. – С. 162–171.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36890Стаття розкриває мистецтво поточної роботи при дослідженні макро-маркетингового середовища, тобто, розвиток складових соціо-культурного середовища підприємств громадського харчування при визначенні сновних факторів впливу. Запропоновано два варіанти моделі розвитку бізнесу харчування Литви. Порівняння виконується на основі двох стратегічних інструментів планування, а саме: комплекс 7Р маркетингу, піраміда CSR і SWOT-аналіз.otherмакро-маркетингове середовищесоціальне оточеннякультурне середовищекомплекс 7Р маркетингукорпоративна соціальна відповідальністьSWOT-аналізсектор громадського харчуванняЛитваДослідження соціокультурного середовища підприємств громадського харчування ЛитвиArticle