Антонова, Ольга Вадимівна2022-01-272022-01-272021Антонова, О. Синтетичний характер навчального середовища при організації дистанційного навчання творчо-практичних дисциплін в умовах пандемії та соціальних катаклізмів (на прикладі курсів “Журналістьский фах”, “Дизайн у рекламі та PR”) / О. Антонова // Europian vector of development of the modern scientific researches : collective monograph. – Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2021. – P. 185–213.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36968Стаття присвячена розмежуванню специфіки трансформації творчих і практичних предметів у дистанційне навчання у вищому навчальному закладі. Особливості використання дидактичних елементів курсу на платформі Moodle та в межах позаплатформових ресурсів вивчалися на прикладі курсу «Журналістська спеціальність (фотожурналістика)», який розміщений на сайті дистанційного навчання Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, та «Дизайн в рекламі та PR», навчально-методичний пакет, розміщений на веб-порталі Національного університету харчових технологій.otherнавчальне середовищедистанційне навчанняMoodleзаклади вищої освітиinstitutions of higher educationlearning environmentdistance learningкафедра маркетингуСинтетичний характер навчального середовища при організації дистанційного навчання творчо-практичних дисциплін в умовах пандемії та соціальних катаклізмів (на прикладі курсів “Журналістьский фах”, “Дизайн у рекламі та PR”)Article