П'янкова, Оксана Василівна2013-04-032013-04-032012П’янкова, О. В. Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «Піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами» / О. В. П’янкова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету . – Черкаси : ЧДТУ, 2012. – Ч. 2, Т. 2. – С. 31 - 38. - (Серія : Економічні науки).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7218Стаття присвячена питанням вибору напрямів розвитку брендів підприємств молочної галузі. Виявлені економічні мотиви покупки брендованих товарів та ефекти споживчої поведінки, розроблені пропозиції по напрямах та рівнях спрямованості зусиль щодо забезпечення продовольчої культури населення та культури споживання брендованої продукції. The article deals with the development of brands to choose the direction of the dairy industry. There are economic reasons for the acquisition of branded products and the effects of consumer behavior, the proposals on ways and levels of effort to ensure food culture of the people and the culture of consumption of branded products.otherкафедра економіки праці та менеджментупотребапортфель брендівбрендbrandnecessitybrief-case of brandsОбґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами»Article