Рибачок, Олена МиколаївнаЛитвинюк, Ольга Петрівна2014-11-212014-11-212014Рибачок, О. Інноваційний розвиток підприємства / Олена Рибачок, Ольга Литвинюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 137-138.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18572Інноваційний шлях розвитку підприємства, що орієнтується на довгострокову перспективу, відповідає реаліям «нової економіки». В економічній літературі термін «інновація» інтерпретується як перетворення потенційного науково-технічного прогресу в реальний, який втілюється в нових продуктах і технологіях. Інноваційний продукт характеризується вищим технологічним рівнем, новими споживчими якостями товару або послуги порівняно з попереднім продуктом. Innovative development company that focuses on the long term, responding to the realities of the "new economy". In the economic literature, the term "innovation" is interpreted as a potential transformation of scientific and technological progress in the real, which is embodied in new products and technologies. Innovative product is characterized by higher technological level, new consumer qualities of the goods or services compared to the previous product.uk-UKінноваційний розвитокпідприємствоекономічне зростанняinnovative developmententerprisegrowthкафедра економіки праці та менеджментуІнноваційний розвиток підприємстваOther