Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаСтеценко, Вікторія АнатоліївнаСтахурська, Світлана АнтонівнаСтахурський, Валерій Олександрович2019-05-312019-05-312019Ткачук, С. В. Ситема маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - Київ : ДНДІІМЕ, 2019. - Вип. 3 (214). - С. 87–95.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29405У статті розглядаються взаємозв’язок та взаємодія внутрішнього, зовніш-нього та інтерактивного маркетингу як складових маркетингу сфери послуг. Окрема увага приділяється поняттю внутрішнього маркетингу. Пропонується системний підхід до розуміння внутрішнього маркетингу підприємства, згідно з яким внутрішній маркетинг являє собою систему елементів, які враховують цілі підприємства з одного боку та потреби персоналу з іншого. Досліджується алго-ритм функціонування внутрішнього маркетингу. Описується взаємозв’язок внут-рішнього та зовнішнього маркетингу з інтерактивним. Виокремлюються основні складові кожного виду маркетингу. The paper studies the interconnection and interaction between internal, external and interactive marketing as components of the marketing of the service sector. A systematic approach to understanding of internal marketing of the enterprise is proposed, according to which internal marketing is a system of elements that take into account the aims of enterprise on the one hand and the needs of staff from another. An algorithm for the func-tioning of internal marketing is explored. The interconnection of internal and external mar-keting with interactive is described. The main components of each type of marketing are distinguished.uk-UKмаркетингмаркетинг послугтрикутна модель маркетингу послугвнутрішній маркетингзовнішній маркетингінтерактивний маркетингсистема маркетингу послугmarketingservice marketingtriangular model of service marketinginternal marketingexternal marketinginteractive marketingservice marketing systemкафедра маркетингукафедра економіки праці та менеджментуСистема маркетингу послуг: зміст і взаємодія складовихArticle