Розумей, Світлана Борисівна2014-11-132014-11-132014Розумей, С. Б. Систематизація сучасних підходів до визначення поняття «збут» / С. Б. Розумей // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 759.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18315В сучасних умовах функціонування ринку збутова діяльність підприємств має колосальне значення. Це обумовлено виживанням і розвитком підприємства та визначенням його ринкової позиції. In today's market becomes operational marketing activities of enterprises is of great importance. This is due to the survival and development of enterprises and the definition of its market position.uk-UKзбутсистематизаціяринокsalesorderingmarketкафедра маркетингуСистематизація сучасних підходів до визначення поняття «збут»Other