Omelchuk, YuliaTrygub, Inna2015-05-212015-05-212015Omelchuk, Y. Methods of sales promotion products in the enterprise / Y. Omelchuk, I. Tryhub // Настоящи изследвания и развитие-2015 : материали за XI международна научна практична конференция, 17-25 януари 2015 г., г. София. – 2015. - P. 46-48.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20556Relevance of the topic is the best study of the costs of selling the company to seek more effective ways of resource allocation for improving the profitability of the company. Sales of an enterprise (company) - a set of measures aimed at organizing an effective and efficient distribution network to improve the efficiency of sales of products.studycompanymethodmeasureconsumeractivityвивченнякомпаніязахідметодспоживачдіяльністьизучениекомпанияметодмероприятиепотребительдеятельностькафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїMethods of sales promotion products in the enterprise